Вибір хутряної шапки
Всі дівчата і жінки задаються питанням про те, як слідувати модним тенденціям, навіть холодною зимою залишаючись...
Як позбутися мозолів вдаючись до народної медицини
Огрубіла в результаті тривалого впливу з твердою поверхнею шкіра - утворює мозолі. Зустрічаються, в основному, на руках...
Думки про безглютенової дієті
Безглютеновая дієта може мати ряд позитивних сторін для вашого здоров'я, але не варто також забувати і про деяких...
Шампанське від Ніколя Фейята
Опубліковано : 21-08-2015, 11:43 | Категорія: Інформація
Ніколя Фейят був винятковим та інноваційним людиною. Розбагатів він у США, а потім вирішив створити бренд шампанського - відображення його власної особистості, який відрізнявся б гедоністичними і строгими стандартами якості. Ідея створення такого бренду вплинула на виробництво шампанського в усьому світі.
Так, як Ніколя був людиною, яка щодня зустрічався з найбагатшими і найвпливовішими людьми, він вирішив виробляти ігристе вино для гурманів. Коло його спілкування дозволяв представити його широкій аудиторії поціновувачів цього напою.
Фейят заснував свій бренд шампанського в 1976 році, успадкувавши 12 гектарів віногадніков. У 1986 році винний бізнес Ніколя Фейята став розвиватися інтенсивніше. Його компанія «Сентре Веніколе де ла Шампань» створила єдину групу виноградарів і отримала вплив на ринку шампанського. Це було вдалим часом для бізнесмена, так як Фейят зміг розширити виробництво і закріпити свої позиції серед інших виробників. Щоб забезпечити безперервність свого феноменального успіху, центр Ніколя шукав нові організації для додавання в групу.
Анрі МаКарті - віце-президент компанії «Сентре Веніколе де ла Шампань» з 1972 по 1980 рік. Ніколя був абсолютно переконаний, що його бізнес буде процвітати і воспарит до нових висот, тому з Анрі вони створили спільне підприємство, яке стало новою відправною точкою в історії неймовірного успіху відомого винороба. У результаті з'явилася компанія «Centre Vinicole-Champagne Nicolas Feuillatte».
Всього за 35 років ця марка з однієї людини перетворилася на найбільшу компанію, яка представляє провідний бренд шампанських вин на сьогоднішньому ринку. І це незважаючи на те, що існує серйозна конкуренція з іншими відомими провідним марками.
Секрет такого колосального успіху полягає в тому, що Ніколя завжди залишався вірним своєму корінню і традиціям, поважав і цінував роботу всіх своїх працівників. Саме тому благородство, вишуканість, чистота, справжність, елегантність і неповторність бренду були збережені.
Бренд Ніколя Фейята має різні види шампанського, які він може запропонувати любителям вина по всьому світу. Деякі з кращих включають:
Шампанське Nicolas Feuillatte Brut - це, в основному, суміш Піно Нуар і Піно Меньє з додаванням Шардоне. Аромати мигдалю і свіжої булочки, поряд з відтінком цитрусових, вітаються гурманами;
Nicolas Feuillatte Brut Rose - суміш різних сортів винограду. Має ніжний фруктовий аромат смородини та малини, що робить його елегантним і одним з кращих серед доступних вин.
Ці обидва види ігристого вина є бестселерами бренду Ніколя Фейята. Вони задовольняють смаки поціновувачів ігристого вина в усьому світі. Вишуканість і елегантність шампанського, яке вироблене з особливою ретельністю, поряд з революційним баченням його засновника, зробили цей напій таким, який віддають перевагу люди з усього світу.
Так, як Ніколя був людиною, яка щодня зустрічався з найбагатшими і найвпливовішими людьми, він вирішив виробляти ігристе вино для гурманів. Коло його спілкування дозволяв представити його широкій аудиторії поціновувачів цього напою.
Фейят заснував свій бренд шампанського в 1976 році, успадкувавши 12 гектарів віногадніков. У 1986 році винний бізнес Ніколя Фейята став розвиватися інтенсивніше. Його компанія «Сентре Веніколе де ла Шампань» створила єдину групу виноградарів і отримала вплив на ринку шампанського. Це було вдалим часом для бізнесмена, так як Фейят зміг розширити виробництво і закріпити свої позиції серед інших виробників. Щоб забезпечити безперервність свого феноменального успіху, центр Ніколя шукав нові організації для додавання в групу.
Анрі МаКарті - віце-президент компанії «Сентре Веніколе де ла Шампань» з 1972 по 1980 рік. Ніколя був абсолютно переконаний, що його бізнес буде процвітати і воспарит до нових висот, тому з Анрі вони створили спільне підприємство, яке стало новою відправною точкою в історії неймовірного успіху відомого винороба. У результаті з'явилася компанія «Centre Vinicole-Champagne Nicolas Feuillatte».
Всього за 35 років ця марка з однієї людини перетворилася на найбільшу компанію, яка представляє провідний бренд шампанських вин на сьогоднішньому ринку. І це незважаючи на те, що існує серйозна конкуренція з іншими відомими провідним марками.
Секрет такого колосального успіху полягає в тому, що Ніколя завжди залишався вірним своєму корінню і традиціям, поважав і цінував роботу всіх своїх працівників. Саме тому благородство, вишуканість, чистота, справжність, елегантність і неповторність бренду були збережені.
Бренд Ніколя Фейята має різні види шампанського, які він може запропонувати любителям вина по всьому світу. Деякі з кращих включають:
Шампанське Nicolas Feuillatte Brut - це, в основному, суміш Піно Нуар і Піно Меньє з додаванням Шардоне. Аромати мигдалю і свіжої булочки, поряд з відтінком цитрусових, вітаються гурманами;
Nicolas Feuillatte Brut Rose - суміш різних сортів винограду. Має ніжний фруктовий аромат смородини та малини, що робить його елегантним і одним з кращих серед доступних вин.
Ці обидва види ігристого вина є бестселерами бренду Ніколя Фейята. Вони задовольняють смаки поціновувачів ігристого вина в усьому світі. Вишуканість і елегантність шампанського, яке вироблене з особливою ретельністю, поряд з революційним баченням його засновника, зробили цей напій таким, який віддають перевагу люди з усього світу.
(голосів:0)
Інше не менш цікаве:
Коментарі
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.