Вибір хутряної шапки
Всі дівчата і жінки задаються питанням про те, як слідувати модним тенденціям, навіть холодною зимою залишаючись...
Як позбутися мозолів вдаючись до народної медицини
Огрубіла в результаті тривалого впливу з твердою поверхнею шкіра - утворює мозолі. Зустрічаються, в основному, на руках...
Думки про безглютенової дієті
Безглютеновая дієта може мати ряд позитивних сторін для вашого здоров'я, але не варто також забувати і про деяких...
Весняні колекції 2014 на Лондонському тижні моди: химерні і ексцентричні
Опубліковано : 3-02-2014, 15:04 | Категорія: Стиль і Мода
Весняні колекції 2014 року, покзні н Лондонському тижні моди, вже предствили безліч ціквих і чсом нвіть химерних силуетів. Але, поки їх презентції тривють, ми відкривємо для себе все більше і більше різних джерел нтхнення, з яких черпли дизйнери свої кретивні ідеї. Якщо деякі вирішили зупинитися н світлій, мжорній ноті, то інші використовувли свої колекції як гучні зяви, нмгючись привернути увгу до серйозних проблем, що впливє н сьогоднішнє суспільство.
Колекція «Red Label» від Vivienne Westwood
Покз весняної лінійки одягу 2014 від Вів'єн Вествуд розпочвся з виконння Лілі Коллінз тнцю, поствленого під нтхненням від кзки Гнс Крістін Андерсен «Червоні черевики». Цей перфомнс повинен був привернути увгу до тих соцільно-політичних питнь - зокрем, зміни клімту - які стояли з створенням весняної колекції. Розкзн історія бул прекрсною метфорою, як злучє увгу до проблеми нестримного споживцтв. Колекція «Red Label» від Вів'єн Вествуд визнчлся ндзвичйно зручними силуетми: вільними піджкми, сукнями з корсетми, шортми до колін з високою тлією і сміливими футболкми із зобрженими н них принтми «Climate Revolution» («Клімтичн революція»). Мкіяж і зчіски були ткими ж дрмтичними, як і звжди.
Колекція від Mulberry
Кретивний директор бренду Mulberry Емм Хілл ткож черпл своє нтхнення з дитячих книжок, однк згльний результт вийшов нбгто менш похмурим. Для своєї весняної колекції, вон сфокусувлся н Le Style Anglais, створивши сучсні інтерпретції одягу з шістдесятих. Елегнтні і одночсно прктичні, з незперечною жіночною привбливістю, вони домінувли н подіумі. Сміливі квіткові мотиви покзли ромнтичну крсу, «рдикльні» шкіряні сукні і «квдртні» топи послужили для них ціквим контрстом.
Matthew Williamson
Метью Вільямсон знову зосередився н яскрвих принтх, покзвши їх н мірідх елегнтних, жіночних нсмблів. Нвіть хоч він приділив величезну увгу здійсненню бжнь своєї цільової удиторії - «жінок, яким зрз тридцять і сорок, які мють дітей, роботу і обов'язки. Вони ткож володіють цим вільним духом всередині, ле, як і більшість з нс, повинні дорослішти, і якось відповідти н це »- Вільямсон злишив досттньо вільного простору для ігор з візерункми. «Я хотів, щоб принти виглядли тк, як якщо б їх зробил п'ятирічн дівчисько», - пізніше розповів дизйнер про свою здумом. У результті вийшл зхоплююч лінійк, з привбливими жіночними силуетми: кокетливими спідницями, короткими курткми, широкими штнми і елегнтними сукнями з оргнзи, які чітко виділялися н подіумі.
Mary Katrantzou
Н покзі весняної колекції 2014 від Мері Ктрнтзу головним номером було взуття. Волоський дизйнер використл чудові туфлі - чоловічі черевики, кросівки і туфлі н високих підборх - в якості відпрвної точки своєї нової весняної лінійки, і кожен з цих стилів ндихнув н створення певного нбору одягу. Сундтреком бул обрн пісня «She's a Rainbow» від The Rolling Stones - і вон зуміл з легкістю підкреслити склдність покзних в колекції мотивів і візерунків, які привернули до себе величезну увгу. Як вже знють шнувльники бренду, принтів ніколи бгто не бувє.
House Of Holland
Веснян колекція від бренду House of Holland бул нповнен брвистими силуетми в стилі п'ятдесятих: приголомшливими Плять-сорочкми, спідницями в клітку, крдігнми і декільком шикрними топми, з принтми н релігійну темтику. Були ткож відсилння до Мехіко-Сіті, що додли весняної лінійці грйливості. Створення суміші з тлетизму, веселості і жіночності звжди було склдним звднням, ле дизйнеру Генрі Холлнд вдлося релізувти свої плни, не доклдючи величезних сил.
Колекція «Red Label» від Vivienne Westwood
Покз весняної лінійки одягу 2014 від Вів'єн Вествуд розпочвся з виконння Лілі Коллінз тнцю, поствленого під нтхненням від кзки Гнс Крістін Андерсен «Червоні черевики». Цей перфомнс повинен був привернути увгу до тих соцільно-політичних питнь - зокрем, зміни клімту - які стояли з створенням весняної колекції. Розкзн історія бул прекрсною метфорою, як злучє увгу до проблеми нестримного споживцтв. Колекція «Red Label» від Вів'єн Вествуд визнчлся ндзвичйно зручними силуетми: вільними піджкми, сукнями з корсетми, шортми до колін з високою тлією і сміливими футболкми із зобрженими н них принтми «Climate Revolution» («Клімтичн революція»). Мкіяж і зчіски були ткими ж дрмтичними, як і звжди.
Колекція від Mulberry
Кретивний директор бренду Mulberry Емм Хілл ткож черпл своє нтхнення з дитячих книжок, однк згльний результт вийшов нбгто менш похмурим. Для своєї весняної колекції, вон сфокусувлся н Le Style Anglais, створивши сучсні інтерпретції одягу з шістдесятих. Елегнтні і одночсно прктичні, з незперечною жіночною привбливістю, вони домінувли н подіумі. Сміливі квіткові мотиви покзли ромнтичну крсу, «рдикльні» шкіряні сукні і «квдртні» топи послужили для них ціквим контрстом.
Matthew Williamson
Метью Вільямсон знову зосередився н яскрвих принтх, покзвши їх н мірідх елегнтних, жіночних нсмблів. Нвіть хоч він приділив величезну увгу здійсненню бжнь своєї цільової удиторії - «жінок, яким зрз тридцять і сорок, які мють дітей, роботу і обов'язки. Вони ткож володіють цим вільним духом всередині, ле, як і більшість з нс, повинні дорослішти, і якось відповідти н це »- Вільямсон злишив досттньо вільного простору для ігор з візерункми. «Я хотів, щоб принти виглядли тк, як якщо б їх зробил п'ятирічн дівчисько», - пізніше розповів дизйнер про свою здумом. У результті вийшл зхоплююч лінійк, з привбливими жіночними силуетми: кокетливими спідницями, короткими курткми, широкими штнми і елегнтними сукнями з оргнзи, які чітко виділялися н подіумі.
Mary Katrantzou
Н покзі весняної колекції 2014 від Мері Ктрнтзу головним номером було взуття. Волоський дизйнер використл чудові туфлі - чоловічі черевики, кросівки і туфлі н високих підборх - в якості відпрвної точки своєї нової весняної лінійки, і кожен з цих стилів ндихнув н створення певного нбору одягу. Сундтреком бул обрн пісня «She's a Rainbow» від The Rolling Stones - і вон зуміл з легкістю підкреслити склдність покзних в колекції мотивів і візерунків, які привернули до себе величезну увгу. Як вже знють шнувльники бренду, принтів ніколи бгто не бувє.
House Of Holland
Веснян колекція від бренду House of Holland бул нповнен брвистими силуетми в стилі п'ятдесятих: приголомшливими Плять-сорочкми, спідницями в клітку, крдігнми і декільком шикрними топми, з принтми н релігійну темтику. Були ткож відсилння до Мехіко-Сіті, що додли весняної лінійці грйливості. Створення суміші з тлетизму, веселості і жіночності звжди було склдним звднням, ле дизйнеру Генрі Холлнд вдлося релізувти свої плни, не доклдючи величезних сил.
(голосів:0)
Інше не менш цікаве:
Коментарі
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.