Логин: Пароль: Реєстрація |

  1. Найкращі вбрання Золотого Глобуса +2016

    image
    Найкращі вбрання Золотого Глобуса +2016
  2. Найгірші вбрання Золотого Глобуса +2016

    image
    Найгірші вбрання Золотого Глобуса +2016
  3. Модні прикраси 2016 року

    image
    Модні прикраси 2016 року
  4. Готуємося до весни: модні аксесуари

    image
    Готуємося до весни: модні аксесуари
  5. Найкращі і найгірші вбрання минулого тижня (9-16 січня)

    image
    Найкращі і найгірші вбрання минулого тижня (9-16 січня)
  6. Ембер Херд і Сьюки Уотерхаус в комбінезоні Temperley London

    image
    Ембер Херд і Сьюки Уотерхаус в комбінезоні Temperley London
Вибір хутряної шапки

Вибір хутряної шапки

Всі дівчата і жінки задаються питанням про те, як слідувати модним тенденціям, навіть холодною зимою залишаючись...
Як позбутися мозолів вдаючись до народної медицини

Як позбутися мозолів вдаючись до народної медицини

Огрубіла в результаті тривалого впливу з твердою поверхнею шкіра - утворює мозолі. Зустрічаються, в основному, на руках...
Думки про безглютенової дієті

Думки про безглютенової дієті

Безглютеновая дієта може мати ряд позитивних сторін для вашого здоров'я, але не варто також забувати і про деяких...

Опубліковано : 17-05-2013, 14:27 | Категорія: Стиль і Мода

Viktor & Rolf
Ще до того, як вперше н сцену вийшов нью-йоркський дует ді-джеїв AndrewAndrew, і нвіть до того, як покзли свою першу колекцію Дін і Ден Ктен (Dean and Dan Caten) з Dsquared2 перед тим, як ндзвичйно грубі крвці Джеффрі Костелло (Jeffrey Costello) і Роберт Тгліпьер (Robert Tagliapietra)з Costello Tagliapietra змусили нс дивитися н двох, не н одну людину, вже існувв бренд Viktor & Rolf, що нродився звдяки прі голлндських дизйнерів - Віктору Хорстінг (Viktor Horsting) і Рольфу Сноріну (Rolf Snoeren). З того чсу, як Gilbert & George почли підривти уми бритнських любителів походити в глереї своїми спільними втопортретми, не було двох інших нстільки творчих особистостей, тк успішно пов'язних, і не тільки один з одним, ле і з тією роботою,яку вони робили. Чстково рт-груп, що зймється перфомнсми, чстково будинок високої моди, Viktor & Rolf розмивли згльноприйняті межі стилів, звертючись до пізнвному голлндському естетичному спдщині, від строгих портретів Золотого століття до функціонлізму Де Стилю. Виходячи з рмки «низької» крїни, вони шукли своє нтхнення в стрій гврдії експериментліст від моди (Ельз Скіпреллі, Крістобль Бленсіг, Ів-Сен Лорн) і внгрдистів (Кнсї Яммото, Ком деГрконс, Йохі Яммото). Тільки вибрвшись з тельє престижної нідерлндської Арнемской кдемії мистецтв і дизйну, Viktor & Rolf взяли штурмом Приж в 1993 році. Їх влсн інтерпретція бльних суконь звоювли головні призи н Salon Europйen des Jeunes Stylistes, відомому фестивлі моди, відкрило нм безліч молодих тлнтів. Просувючись вперед зі своїми рхітектурними візулізціями, що дозволили переосмислити нвіть нйпростішу білу сорочку, ці вельмивинхідливі вундеркінди незбром стли ктивними учсникми фрнцузької модної тусовки, вперше несподівно з'явившись і зробивши покз у глереї Marais, з лінійкою білизни, що включл позолочені номери, що тримються н невидимих ниткх. До 1997 року Viktor & Rolf були повністю зйняті бізнес-діяльністю, з безліччю своїх творінь, що покзуються під чс Призьких тижнів мод. До 1998 року бренд перетнув Атлнтичний окен, діствшись до Нью-Йорк, де ветерни індустріїмоди, що прцювли в Vogue, розреклмувли цей крсивий і невловимий молодий дует як тих, з ким стоїть спостерігти увжніше. Незбром покзи Viktor & Rolf стли одними з нйбільш очікувних - і одними з нйбільш популярних. Презентції ствли все більш тетрльними - як, нприклд, в 1999 році, коли вони зусиллі білизну зубів глядчів, освітивши зл ультрфіолетовим світлом. Хоч покзи, про які писли н перших сторінкх гзет, тримли бренд н увзі, деякікритики почли говорити, що ретельно продумний імідж цих не ндто блкучих дизйнерів - яких стє все вжче і вжче розрізняти - зтьмрив створювну ними одяг. Інші коменттори, що описувли дивні силуети і візульні жрти, нзвли Хорстінг і Снорінг прою «нти-модних жртівників». Брендинг, що будуввся н особистості дизйнер (бо дизйнерів), домінувв у світі моди під чс зміни тисячоліть (сексульність сімдесятих Том Форд в Gucci; розкіш бронзових пляжівДонтелли в Versace), і блузк від Viktor & Rolf бул менш ціквою, ніж те, що скзли ці хіпстери, її створили. Це був бренд, який зробив прктично стільки ж виствок у музеях т глереях, скільки покзів своїх колекцій. І, якщо йти длі ознчло стє мейнстрімом, бренд без сумнівів пішов у цьому нпрямку - спочтку відмовившись від колекцій від кутюр у 2000 році, і зпустивши лінійку одягу прет--порте, потім, у 2005-му, рзом з L'Orйal випустивши прфуми Flowerbomb, і незбром,через рік, почвши вкрй вдле співробітництво з H & M. Щирість - те, що рятує редкторів журнлів і простих покупців, дозволяючи не вимовляти вголос, що Viktor & Rolf сміються нд нми. Фнтзія і уяв - те, що рухє Хорстінг і Снорінгом, двом хлопцями їх передмістя, які досягли того віку, коли їх постійно нзивють нестильн і що стли клсичним приклдом предствників Північноєвропейського суспільств. Снорен, описуючи журнлу Vogue успіхбренду Viktor & Rolf, скзв у 1999 році: "Він змушує мене вірити в шоу Опри. Опр звжди кже: «Все починється з здумки - і ти можеш релізувти свої мрії» ».

Історія бренду Viktor & Rolf



1969222222 267.

У трвні цього року в голлндської провінції Південн Голлндія нродився Віктор Хорстінг. Шістьм місяцями пізніше неподлік з'явився н світ його мйбутній друг, одноклсник і співзсновник бренду Viktor & RolfРольф Снорен. Виріс при «неглмурного» демокртичному соцілізмі Північної Європи сімдесятих, Снорінг вперше познйомився з модою - бо з тим, що її дуже сильно нгдувло - звдяки німецькій телепрогрмі Neues vom Kleidermarkt («Новини ринку одягу»).

1988222222 267.

Хорстінг і Снорен миттєво знходять спільну мову під чс свого знйомств при подчі зявок н нвчння до Арнемской кдемії мистецтв і дизйну. Їх дружб зростєі розвивється протягом першого року в Акдемії. І прлельно вони вчться пошиття одягу і створенню узорів і млюнків, вбирючи бгте мистецьку спдщину рідної Голлндії.

199 267.

Обидв отримують дипломи Акдемії Арнем. У грудні перебирються до Приж, і поселяються рзом зі своїм другом в порожній квртирі н сьомому поверсі будинку в «квртлі поліглотів» Бельвіль. «Ніякого електрики; свічки, хліб і червоне вино», - тк вонипізніше опишуть свої перші роки після випуску з Акдемії. - «Це звучить дуже по богемськи, і це тк». Після розпковувння речей двоє недвніх студентів негйно починють робити нчерки своїх перших нрядів. «Це як пінг-понг», - охрктеризувв пізніше Хорстінг їх процес синхронізовного дизйну.

1993222222 267.

У Йере, Фрнція, н Salon Europйen des Jeunes Stylistes, щорічному покзі молодих тлнтів, дует презентуввколекцію, що включл десять бльних суконь у стилі броко - з спідницями, переробленими зі стрих костюмів, і шийними вирізми, з нйвищою стрнністю покритими десяткми чоловічих сорочок. Суддям особливо сподоблося штучно пострене плття з леліткми, що тягнувся з собою срібний шлейф; Віктор і Рольф отримують три призи.

1994222222 267.

У Призькому музеї сучсного мистецтв де л Віль (Musйe d'Art Moderne de la Ville)дуетом створен їх перш інстляція, L'Hiver de l'Amour.

1995222222 267.

У Глереї Птрісії Дорфмном (Galerie Patricia Dorfmann) у Прижі демонструється The Manifestation of Emptiness («Прояв порожнечі») - презентція, більше походящей н рт-інстляцію, ніж н покз мод, із золотистою одягом, що тримється н невидимих ниткх.

1996222222 267.

Березень : Постери з нписом «Viktor & Rolf on Strike» («Віктор і Рольф н стрйку») розсилються редкторм журнлів і розвішуються по всьому Прижу під чс проведення осіннього тижня моди - одн з перших спроб привернути до себе увгу публіки. Осінь : Бренд предствляє Viktor & Rolf Le Parfum, «віртульні духи», розлиті в флкони, які спецільно зроблені не відкривються. Инесс вн Лмсверде (Inez van Lamsweerde) і Вінуд Мтдін (Vinoodh Matadin)роблять знімки для реклмної кмпнії нового «ромту», зпх якого ніхто ніколи не відчує. Цей «трюк» потім буде нзвний н Herald Tribune «іронічним коментрем до брендингу в світі моди».

1997222222 267.

Зкінчивши з виствкми в глереях четвертого дміністртивного рйону Приж і нблизившись до «спрвжніх» покзм мод, дизйнери пргнуть переглянути високу моду свого першої формльної презентції в City of Light.Взуття розроблялся їх знйомим по Арнемской кдемії Фреді Стівенсом (Fredie Stevens), який буде продовжувти співпрцю з брендом протягом нступного десятиліття.

1998222222 267.

У «послнні з Приж» новинний редктор журнлу Vogue Кетрін Беттс (Katherine Betts) розповідє про молодого дуеті, предствляє свою другу спробу, серед «нової групи вискочок, ктивізувл нудний нстрій моди от кутюр». «Концептульнікутюр'є »нзивють свою колекцію« 1999 », і обігрють в ній кінець світу. Їх відповіддю н питння про те, «що крще одягти н остнню велику вечірку н землі?» Стють смокінги, нфршировні шовковими подушкми і повітряними кулькми, і піднесли нбиті плічк н недосяжну висоту.

1999222222 267.

Незвжючи н успіх у критиків, Viktor & Rolf не можуть оплтити свої рхунки. Vogue відзнчє, що менше ніж половин їх химернихтворінь бул продн плтоспроможним клієнтм. Хорстінг і Снорен скзли The New York Times, що вони виживють н «суміші допомоги від держви, музейних проджів і доброї волі». Січень : Чорні лмпи використовуються при покзі їх третьою - і остнньою - колекції від кутюр, для того, щоб виділити білий колір н кожному з двобрвних нрядів. «Ми хотіли повторити те відчуття, коли ми виходимо з темряви і вступємо у світ», - пізніше скже Хорстінг.Viktor & Rolf обговорюється по всьому місту, ле, нвіть незвжючи н це, вони вирішують «зкінчити» високою модою (і створенням колекцій від кутюр) і фокусують всі свої зусилля н лінійці прет--порте, зпущеної рзом з Gibo SpA. Квітень : «Їх імен можуть бути невимовними, ле їх вплив безпомилково», - в Vogue пишуть про молодих голлндських дизйнерів (серед яких Віктор і Рольф). «Від Рембрндт до Мондрін, у них є площину, і лінії, що злишютьсяцілком голлндськими », - пояснює співвітчизниця, і чсто прцює з ними у співпрці, Інес вн Лмсвеерде (Inez van Lamsweerde). Трвень : Журнл Visionaire, що випускється Стівеном Гном (Stephen Gan) і Сесілією Дін (Cecilia Dean), пише про остнньої колекції одягу від Viktor & Rolf, демонстровної в їх глереї в Сохо, Нью-Йорк. Червень : Хоч й дуже хвлений «біблією внгрдного стилю», журнлом Purpleand Self Service, бренд Viktor & Rolf рухється в бік більшої доступності (і прибутковості) з плнми по випуску нового одягу прет--порте в 2000 році. «Ми мємо ті ж мрії, що і Calvin Klein, тільки хочемо їх релізувти в нших умовх» - пізніше тк опише ситуцію Снорен журнлу Vogue.

2000222222 267.

Трвень : Редктор Vogue Андре Леон Теллі (Andrй Leon Talley) плодує першої колекції прет--порте відбудинки моди, і бгтому різномнітності червоних, білих і синіх зірок і смуг, предствлених н плктх, викон
(голосів:0)


Інше не менш цікаве:
Versace

Versace

Можн перерхувти по пльцях однієї руки ті будинки моди, які,...
Колекція прет-а-порте Andrea Incontri весна-літо 2013

Колекція прет-а-порте Andrea Incontri весна-літо 2013

Колекція Andrea Incontri сезону весн-літо 2013 бул...
Колекція прет-а-порте Ashish весна-літо 2013

Колекція прет-а-порте Ashish весна-літо 2013

Незвжючи н індійські корені, Ашиш Гупт ( Ashish Gupta ) -...
Колекція прет-а-порте Amen весна-літо 2013

Колекція прет-а-порте Amen весна-літо 2013

Ітлійський бренд Amen (Амен) зсновний н почтку 21...
Коментарі
Інформаційне повідомлення

Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.
Правила організації бізнесу: торгівля трикотажем

Правила організації бізнесу: торгівля трикотажем

  Бізнес, пов'язаний з постачаннями і збутом...
Бізнес на веденні онлайн-блогів

Бізнес на веденні онлайн-блогів

  Інтернет займає дуже велику частину нашого...
Спека і дрес-код. Що надіти в офіс влітку?

Спека і дрес-код. Що надіти в офіс влітку?

Пощстило тим, у кого н роботі не встновлено...
Як вибрати гаманець з фен-шуй, який приваблює багатство і гроші

Як вибрати гаманець з фен-шуй, який приваблює

Бгто хто вже знє як слідчий првилми фен-шуй, щоб...