Вибір хутряної шапки
Всі дівчата і жінки задаються питанням про те, як слідувати модним тенденціям, навіть холодною зимою залишаючись...
Як позбутися мозолів вдаючись до народної медицини
Огрубіла в результаті тривалого впливу з твердою поверхнею шкіра - утворює мозолі. Зустрічаються, в основному, на руках...
Думки про безглютенової дієті
Безглютеновая дієта може мати ряд позитивних сторін для вашого здоров'я, але не варто також забувати і про деяких...
Історія фарби L'Oreal
Опубліковано : 14-05-2013, 17:32 | Категорія: Стиль і Мода
Двним-двно, коли косметикою ввжлися духи і птечні зілля, студент Ежен Шуеллер зціквився процесом зміни кольору волосся з допомогою хімічних склдів. Після зкінчення нвчння всі його думки були тільки про крсивих волоссі. Ежен поступив н роботу помічником фрмцевт, ле і тм не зміг збути про своє зхоплення. Вмовляння нчльник про те, що фрби для волосся не мють мйбутнього як товр, не зупинили юнк: в 1909 році, злишивши кр'єру фрмцевт, Ежен зснувв Фрнцузьку компнію безпечних фрб для волосся. Офісом стл його мленьк призьк квртир. Кухня тут бул лборторією, їдльня - демонстрційним злом. Стртовий кпітл приблизно еквівлентний 120 сучсним євро. Ніхто тоді й подумти не міг, що це мленьке домшнє підприємство перетвориться н міжнродну групу, здючу тон н ринку косметики. Стршно уявити, як вжко двлися людям зміни іміджу в той чс. Фрбувння було непопулярно, і не дивно: фрбу потрібно було злишти н волоссі н три години, з нйменшої передозувнні склду ндвв псмм яскрво-зелений колір. Сме тому перші винходи L'Oreal 1920-30-х років - хн, порошковий шмпунь, склди для освітлення волосся т усунення жовтого відтінку - були сприйняті удиторією із зхопленням, близьким до ейфорії. А в 1928 році з'явился Imedia від L'Oreal - перш бистроокісляющяся фрб, як стл спрвжньою революцією: її формул виявился тк грн, що прктично не змінювлся впродовж століття.
Мильн опер
Однк Ежен розумів: щоб стти великою компнією, L'Oreal потрібно зйняти кільк ніш н ринку. І в 1928 році придбв Monsavon, бізнес з виробництв мил. Ринок був конкурентним, і для успіху потрібно удосконлити продукт. Ежену прийшл в голову ідея ввести 6% молок у формулу Monsavon, щоб ндти милу ніжність і зміцнити його імідж нтурльного продукту, корисного для шкіри. А через кільк років у мрки L'Oreal з'явився і ніжний, щдний шмпунь для волосся Dop, який - рідкість в ті чси - не потребувв розчиненні і підігріві, був повністю готовий до використння. Реклм цього шмпуню бул спрямовн н популяризцію особистої гігієни - вон привчл фрнцузів рз н тиждень митися всією сім'єю. Ще роком пізніше, після того як Ежен обгорів н сонці, н світ з'явилося Ambre Solaire - перше мсло для безпечної зсмги.
Прохолодно, пермнентно
Після війни Коко Шнель вводить в моду жіночі короткі стрижки, уклдені хвилями. Але для створення стійкої уклдння потрібно чимло місця, чсу т енергії: потрібні сушк т електричні бігуді, зхрщують слон перукрні і не дуже зручні у використнні: псм доводилося спочтку змочувти у спецільному склді, після нкручувти і нгрівти для фіксції результту. Зпустивши н ринок склд для холодного пермненту Oreol, об'єднв ктивний окислювч і фікстор, L'Oreal робить хімічну звивку з популярної, ле небезпечною в привбливу і доступну.
У нступ!
З розвитком компнії розвивється її дослідн бз. Вжлив не тільки розробк нових формул, й мксимльн дптція зсобів до потреб споживчів, етнічних і рсових особливостей людей. У різних крїнх жінки пргнуть до різних іделм крси, дотримуються різні трдиції догляду з шкірою. Тому косметику в L'Oreal розробляють для п'яти континентів окремо. Нприклд, фрб для волосся Excellence Creme вперше з'явился в Лтинській Америці в кінці 80-х років для жінок з сухими, неслухняними волоссям, нужденними в хрчувнні і зхисті. Зрз це одн з нйпопулярніших фрб у світі. А тонльний крем Affinitone від Maybelline (мрк входить до групи L'Oreal) розробили спецільно для Росії після дослідження очікувнь російських жінок, зрз він вже любимо дівчтми в бгтьох крїнх.
Мильн опер
Однк Ежен розумів: щоб стти великою компнією, L'Oreal потрібно зйняти кільк ніш н ринку. І в 1928 році придбв Monsavon, бізнес з виробництв мил. Ринок був конкурентним, і для успіху потрібно удосконлити продукт. Ежену прийшл в голову ідея ввести 6% молок у формулу Monsavon, щоб ндти милу ніжність і зміцнити його імідж нтурльного продукту, корисного для шкіри. А через кільк років у мрки L'Oreal з'явився і ніжний, щдний шмпунь для волосся Dop, який - рідкість в ті чси - не потребувв розчиненні і підігріві, був повністю готовий до використння. Реклм цього шмпуню бул спрямовн н популяризцію особистої гігієни - вон привчл фрнцузів рз н тиждень митися всією сім'єю. Ще роком пізніше, після того як Ежен обгорів н сонці, н світ з'явилося Ambre Solaire - перше мсло для безпечної зсмги.
Прохолодно, пермнентно
Після війни Коко Шнель вводить в моду жіночі короткі стрижки, уклдені хвилями. Але для створення стійкої уклдння потрібно чимло місця, чсу т енергії: потрібні сушк т електричні бігуді, зхрщують слон перукрні і не дуже зручні у використнні: псм доводилося спочтку змочувти у спецільному склді, після нкручувти і нгрівти для фіксції результту. Зпустивши н ринок склд для холодного пермненту Oreol, об'єднв ктивний окислювч і фікстор, L'Oreal робить хімічну звивку з популярної, ле небезпечною в привбливу і доступну.
У нступ!
З розвитком компнії розвивється її дослідн бз. Вжлив не тільки розробк нових формул, й мксимльн дптція зсобів до потреб споживчів, етнічних і рсових особливостей людей. У різних крїнх жінки пргнуть до різних іделм крси, дотримуються різні трдиції догляду з шкірою. Тому косметику в L'Oreal розробляють для п'яти континентів окремо. Нприклд, фрб для волосся Excellence Creme вперше з'явился в Лтинській Америці в кінці 80-х років для жінок з сухими, неслухняними волоссям, нужденними в хрчувнні і зхисті. Зрз це одн з нйпопулярніших фрб у світі. А тонльний крем Affinitone від Maybelline (мрк входить до групи L'Oreal) розробили спецільно для Росії після дослідження очікувнь російських жінок, зрз він вже любимо дівчтми в бгтьох крїнх.
(голосів:0)
Інше не менш цікаве:
Коментарі
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.